Voorbeeldcase van een Customer Journey
Als je in staat bent om klantervaringen in kaart te brengen en optimaal te benutten, dan ervaar je de kracht die een Customer Journey teweegbrengt.
Als je in staat bent om klantervaringen in kaart te brengen en optimaal te benutten, dan ervaar je de kracht die een Customer Journey teweegbrengt.
Bij het doorlopen van een innovatie-proces kom je als eerste in de idee- en prototype fase het onderdeel ‘concept’ tegen. Dit is een belangrijk onderdeel
We hebben het allemaal wel eens meegemaakt: een spreker die zo boeiend vertelt dat je al na een paar minuten helemaal meegenomen wordt. Na afloop
Loop je weleens tegen situaties aan dat je boodschap niet duidelijk overkomt? Dat wat je ook in woord en spraak probeert, de communicatie stroef verloopt?
Hoe overbrug je het nu gat tussen abstracte creatieve ideeën en concrete toepasbare innovatie? Of je nu een baanbrekende technologische innovatie op de markt wilt
Of je nu al een breed bekend merk hebt of net de markt betreedt met je innovatie, het is belangrijk om naamsbekendheid en een identiteit
Verhalen vertellen is een middel om een informatie, ervaring of overtuiging over te brengen aan anderen. Constant gaan vele verhalen in de rondte, van onschuldige
Bij het ontwikkelen van een nieuw product of dienst komt een noodzakelijk proces kijken welke gericht is op de eindgebruiker. Indien je namelijk niet in
Hoe kun je jouw publiek optimaal meenemen in jouw verhaal? Hoe houd je je luisteraars geboeid van begin tot eind? Hoe zorg je dat de
Stel je voor dat je een geweldig creatief idee hebt. Hoe zorg je ervoor dat je dit zodanig overbrengt dat anderen direct begrijpen wat je