Hoe ga je van creativiteit naar innovatie?
Creativiteit en innovatie zijn onmisbare termen geworden in hedendaagse organisaties die echte klantwaarde willen leveren. Ze houden de organisatie dynamisch. Innovatie is voor organisaties belangrijk
Creativiteit en innovatie zijn onmisbare termen geworden in hedendaagse organisaties die echte klantwaarde willen leveren. Ze houden de organisatie dynamisch. Innovatie is voor organisaties belangrijk
Presentaties, pitches, klantgesprekken; we creëren nogal wat communicatiestromen met elkaar als het op werk aan komt. Deze communicatie is niet altijd productief te noemen. Soms
Customer journeys (of klantreizen, in het Nederlands) geven een beeld van de reis die een klant doormaakt bij de interesse in, het gebruik van en/of
Als je het woord SCAMPER hoort, associeer je er wellicht van alles bij. Dat het een creativiteitstechniek is, had je mogelijk niet direct geraden. De
Wanneer je je verdiept in innovatie en klantervaringen, kom je al snel de term kwalitatief onderzoek tegen. Onder deze noemer vallen verschillende tools en technieken