De 5 vaardigheden om een innovatieve organisatie te worden
Innovatie is een veel terugkomend thema. De behoefte om een innovatieve organisatie te zijn groeit. Het creëren van een innovatieve mindset en het hebben van
Innovatie is een veel terugkomend thema. De behoefte om een innovatieve organisatie te zijn groeit. Het creëren van een innovatieve mindset en het hebben van
Hoe kies je de juiste groeistrategie voor jouw organisatie? Aan de hand van de Ansoff groeistrategie kun je bepalen wat voor jouw organisatie geschikt is.
Het is inmiddels wel een bekend cliché: in een snel veranderende wereld is continu innoveren van groot belang. In de afgelopen decennia zijn er verschillende
Om de concurrentie voor te blijven, is innovatie tegenwoordig niet meer een nice to have maar een must have. Hoe ziet zo’n innovatieproces er dan
Het begrip brainstormen is in de creatieve hoek van organisaties al een jarenlang gebruikte techniek. In een goed uitgevoerde vorm gaat brainstormen over het in
Kosten zijn een onvermijdelijk aspect van elk bedrijf. Het begrijpen van de kostenstructuur is van essentieel belang om een duurzaam en winstgevend businessmodel te creëren.
Stel je eens voor; je ziet je product voor je. Iemand vraagt je wat het product is en om het te omschrijven. Waarschijnlijk begint je
Innovatie is dichterbij dan je denkt! Redenen vinden waarom innovaties niet lukken of niet van de grond komen, is vaak makkelijker dan gewoon aan de
In de wereld van doelen en visies, bestaat een mythisch figuur bekend als de Big Hairy Audacious Goal (BHAG). Zie je nu een verschrikkelijke sneeuwman
Innovatie bestaat al zolang men terug de geschiedenisboeken in gaat. Denk maar aan de eerste auto’s en welke toevoegingen daaraan werden gedaan om de auto